Shit shit shit!

image1255


Råkade gå in på Veromoda. För jag råkade se skylten crazyprize. Jag hittade den där guldiga väskan där för endast 50 kr. Och jag fick ju 50 kr av pappa i går som jag fick göra vad jag ville med så :) Och så råkade jag gå in på myrornas också. Har blivit en vana att gå in där. Måste hålla mig uppdaterad om vad som kommer in där och så. Hittade en brosch för 15 kr, tänkte att jag skulle piffa upp väskan med den. Och så köpte jag en lite retroaktig värmeljus hållare för 10 kr. Kom på i går natt att jag vill ha en på min tv:e och så passar det sig väldigt bra när jag har köpt nya doftvärmeljus :) Nej men det här va sista shoppingen innan jul. Går inte att lova men jag gör nog bäst i alla hålla mig i från det. Min sorg är ju min borttappade tröja :( Mamma hittade den inte heller... Blääää....
Har ni haft en bra dag ? Tjejerna har ni haft det bra? Vill veta! Håll mig uppdaterad :)

Kommentarer
Stiinaaaa säger:

Neej.. Min Hugo Boss parfym har gått sönder och jag har ont i halsen..Det är synd om mig :P

2007-11-08 | 22:05:29
Bloggadress: http://mandarinskal.blogg.se
olivia säger:

nej inte speciellt =/

2007-11-09 | 09:18:57
Sofie säger:

Stiiiinnaaa: Hahahaahahahahahahahahaaahaah
Olivia: :(

2007-11-09 | 12:40:37
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback