Sjukt mycket!

Vi har så sjukt mycket att göra i skolan så jag dör.

1. Logg boken ska in 6 december
2. Muntligt anförande den 3 december
3. 5 dec prov i data
4. 7 dec prov i matte
5. 10 dec redovisning om gudar
6. produkt ska in 11 dec
7. Läxa i data onsdag tror jag Har gjort den nu, halv bra men ändå!
8. Uppsats i engelska ska in 6 dec. Har nästan gjort klart den

(aldrig att jag kommer hinna allt det här på två veckor)

Ja döda mig i stället. Jag dör fan hellre asså. Och så fattar jag inte varför vi har en jävla komikapp dag den 13 dec. Är det inte meningen att man ska lämna in på det datumen som är sagt. VARFÖR VAR NI tvungna att sätta allt i slutet era jävlar. HATAR er!!!! Får väl börja med data läxan då även fast jag är trött och har feber. Måste fan gå till skolan och få ordning på det här. Typ skolmasaker eller nått. Aaaah palla. Jag är ingen inlämnings person. Då föredrar jag fan hellre prov. Så får man det gjort på en gång. Nej plugg plugg för fan! 

Nu går jag och dränker mig!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback