Snyft snyft

Sitter och kollar på nått på 4 :an som handlar om hemska upplevelser som barn/familjer har vart med om. Och just nu handlar det om en pojke som blev 75% brännskadad av att ligga i ett badkar med skållhett vatten. Usch va hemskt börjar gråta och börjar tänka hur mina föräldrar kände sig när min syster blev brännskadad. Om hon skulle överleva eller inte. Alla ärr som hon får leva med än i dag. Nej usch. Jag saknar mig syster. Var FÖR länge sen vi sågs :(

Mamma väckte mig i dag och vi åkte och fikade (frukost för mig då). Sen handlade vi lite på willys. Jag fick mig mjölk, salami, yogurt, hårspray, köttbullar och aracksbollar. Min mamma är FÖR snäll :) Sen så åkte vi till Arken och införskaffade mig två små guldfiskar. Doris och Gösta heter dom, im in love hihi. Köpte mat och växt också :) Snart kommer Stina hit tror jag. Ska kolla på andra avenyn tillsammans tror jag. Trevligt trevligt.

image1237

Tack Stina för en oförglömlig kväll i går.
Det är ju bara vi som ÄLSKAR Lars Winnerbäck eller hur? hihi

Kommentarer
Joline säger:

Wiiih! Doris o Gösta :D

2007-11-04 | 21:21:58
Bloggadress: http://rangelben.blogg.se
Stina säger:

Ja :p det är bara vi

2007-11-04 | 22:27:35
Bloggadress: http://mandarinskal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback