Tisdag in my rygg

I dag snoozade jag riktigt länge. Är sooo fucking trött. Skönt med sovmorgon imorrn i alla fall. I dag blir det skoltröjan som jag antar att hela första ring har på sig i dag. Not so fun dock. Men skönt är det i alla fall. I dag vill jag bara komma hem i från skolan och lägga mig och sova i min obäddade säng och läsa lite. Dricka lite glögg och äta pepparkakor. Japp så vill jag att min tisdag ska se ut. Mina firrar är glada för en städad skål också. Syns på långt håll till och med hihi. Det ser så rent ut, jämfört med mitt och Stinas försök förra gången haha. Hoppas på att Stina sover hos mig i morgon så att vi får åka och träna på Njoy, gratis och allt. Ne nu har jag inget mer att lätta mitt hjärta med. Skorna finns fortfarande kvar, värsta fyndet :) Köp köp. Ne ha en braig dag! Så hörs vi  i kväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback