Tooodeee!

Usch va klockan är lite! Igentligen ska jag ha sovmorgon nu men de jävlarna stoppar in en jävla tema dag. Va fan ska det vara bra för? nej fråga inte mig. Jag är så jävla trött på att gå upp på morronen. Måste liksom ställa frågan "vad är det för mening?" varje dag. Vad är det som händer liksom? Men ändå så överväger jag alltid att jag mår bäst om jag går till skolan. Men i dag känns det som att det kommer bli en sån där dag som jag har lust att bara slå ihjäl tiden med en yxa eller nått, tills jag är hemma igen och ligger i min sköna varma säng. Men det är bara att glömma. Just ja, jag drog mig i på den där jävla cykeln i går också. Gled som på ett bananskal över den snöbeklädda asfalten. Så nu får cykeln STÅ hela vintern. Aldrig tänker jag vara med om det där igen mohaha. Nej fan lite positiv får jag lov att vara. Min älskade vän Stina sov här i natt. Och hon gör det fortfarande den jäveln. JAG VILL OCKSÅ SOVA. Kan det inte bli jullov snart???? Jag är TRÖTT TRÖTT TRÖTT TRÖTT TRÖTT TRÖTT!!! Nej ha en dålig dag, för det ska jag ha ^^

Kommentarer
mamma säger:

Hoppas att din dag blir bra, fast du är inne i en trött period du kanske har lite höstdepression. Och det har vi väl lite till mans. Älskar dig kram mamma

2007-11-14 | 07:56:36
Stina säger:

Fan va trött jag va i morse alltså.. :P HAHA Men skönt sov jag iaf :D

2007-11-14 | 14:49:59
Bloggadress: http://mandarinskal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback