When you put your arms around me

I går så hade vi lite tjej mys hemma hos Olivia :) Vi kollade på tv och planerade lite inför nästa helg. Sånt måste vi göra mer tycker jag. Och jag tycker att vi ska köra stenhårt på disco tema i byn haha. Sov hos Stina i natt, va skit länge sens jag gjorde det. Mys att ligga och prata drömmar och minnen på morgonen hihi. Nu ska jag klä mig inför en farsdags middag. Är inte nöjd med bloggen layout alls så jag ska fiffla lite med detn i kväll. Och så har jag lite läxor. Drar nog till Karlstad och firrarna i kväll :) Miss them. I går hade jag många läsare sånt blir man glad av hihi. Alla som skriver borde lämna en kommentar :) Skulle va mycket roligare då! Fridens liljor

image1267image1270

Det är alltid lite kul med bilder :)

Kommentarer
Jessy säger:

-> läsare

2007-11-11 | 13:41:04
Bloggadress: http://droptheworstline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback