Är i stort behov av PENGAR!!!

image1191

Är extremt shopping sugen. Det kanske ni fattar haha. Det finns så enormt mycket som jag vill ha. Har hittat ett par stövlar i från Vagabond som jag vill ha. Men får försöka hitta billgare typ. Det är fan att man inte kan sy skor. Känner mig enormt väsk sugen också. En Marimekko väska som jag har sett ut. Och så smålands väskan i från Svenskttenn. Står inför ett svårt val eller hur? hihi. Ska köpa nån av dessa efter jul. Det lutar åt smålands väskan faktiskt. Skulle inte vara dumt att ha den nu på en gång. Och så skulle jag faktiskt, HÖR OCH HÄPNA skulle jag vilja åka till Hagfors och kolla i klädaffärerna där. Kolla efter en snygg vinter jacka. Fan vad jag vill ha mycket. Får knappt plats i min hjärna. Får ont i huvudet ^^ haha. 
Har ni ett jobb till lilla mig eller har ni lite för mycket pengar så finns jag här så att ni vet :)  

Kommer säkert bli sjuk under helgen för jag cyklade hem i spöregn och jag var som en vattenpöl när jag kom hem. Har fått hänga upp alla mina kläder på de få element som jag har. Så förhoppningsvis är min jacka torr i morgon när jag åker hem. Känner för att kratta löv i helgen. Vet inte varför hihi. Nej nu ska jag duscha för att bli varm. Har frusit hela dan, tycker att skolan kan höja värmen lite grann.

Kommentarer
Anna säger:

Känner igen det där. Är också på ett extremt shoppinghumör, men pengarna lyser med sin frånvaro. Har hittat en vinterjacka o en mössa som jag sååå gärna vill ha - o behöver också för den delen!

2007-10-11 | 18:19:33
Bloggadress: http://amemoryremains.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback