Den perfekta drömmen

I natt har jag drömt en dröm jag kallar perfekt. Men hann tyvärr inte att drömma klart för att mamma ringer. Himla typiskt. Kan inte berätta vad den handlade om direkt. Jag vet inte om det var en förnekelse till mardröm eller en helt fantastisk dröm. Men den drog nog mer mot en mardröm emot slutet. Fast jag kände mig lycklig. Lycklig i hela kroppen. Brukar alltid drömma en massa saker när jag är sjuk. Så jag är hemma i från skolan i dag. Känner mig som ett röhett badkar. Ja och det vet ni ju hur det känns. Vet att jag måste dra mig till ica eller konsum och köpa pålägg och sås. Eller måste, måste jag väl inte men jag har himla stor lust till det.
Och känner att jag behöver det. 

 


Vacker musikvideo tycker jag :) Den får mig på bättre tankar...

Kommentarer
Emma säger:

Krya på dig :)

2007-10-16 | 11:55:28
Sofie säger:

Tack :)

2007-10-16 | 13:31:02
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback