Du är musiken i mig...

Har himla stor lust att åka hem i morgon. Och skita i fredagen. Har ju ändå bara två lektioner då. Men så blir det säkert inte. Inte kommer Stina till skolan i morgon heller. Så det blir inge kuddkrig i morgon :(. Får väl överleva. I dag var det lunch konsert typ. Hata matte!!! Jaa det var min dag det. Ska käka smörgås som kvällsmat för orka göra mat nu. Orka nått överhuvudtaget. Hösten gör mig deprimerad. Allt vad jag vill är att krypa upp i pappas famn i soffan hemma och mysa som aldrig förr. Var för länge sen :( över 2 månader sen. Om jag har tur kommer han hem på fredag. Om det skulle kännas så här tomt att förlora en förälder så skulle jag ärligt talat gå under. Och jag längtar ihjäl mig även fast jag inte har förlorat honom. Undrar hur återträffen kommer att bli. Tårfylld tror jag att den kommer att bli. PAPPA! Just nu tror jag att allting kommer att ordna sig bara jag får träffa pappa. Min pappa. Min alldeles egna pappa. Den som har satt mig till jorden och som man alltid kan prata med. Vet inte varför jag känner mig så svag just nu men jag orkar inte ta tag i saker. Ska i alla fall försöka göra mig ett par smörgåsar, sen kolla på Andra avenyn, lyssna på "Du är musiken i mig" med Molly och Ola på repeat. Tycker den låten är så vacker hihi. Ska göra två läxor också, och de ska jag ta i tag med PRECIS nu!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback