I´m holding on

image1215
facehunter

Vaknade kl 9 såklart, vaknade för att jag var orolig. Orolig för att jag skulle försova mig. Och att jag måste hinna till skolan och plugga på engelskan för jag har tappat bort lappen x( haha. Men tror faktiskt att vi har matte först och då kan jag ju smyg plugga då. I dag så ska jag städa packa och köpa hårspray om jag har råd. Fast det har jag nog. Min hårspray suger så jävla hårt. Har sunsilks hårspay och den är alldeles för mjuk. Vill ha en hållfast en som håller lockarna/håret på plats. Det går pengar hela tiden. Har bestämt mig att jag vill bli stegvis blondin nu. Tänkte att nån som vill att jag ska vara blond skulle boka en tid för slingning på hela håret :) Har tröttnat som fan på svart/brun färg nu usch! Ha en trevlig dag allesammans :)
Just ja denna klädsel där uppe är vacker tycker jag!

Ge mig en kommentar eller två, blink ^^

Kommentarer
Jessy säger:

Ajust, du är normalblond! De har ja inte tänkt på :D

2007-10-25 | 14:19:53
Sofie säger:

Ja det är jag ^^

2007-10-25 | 15:41:50
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se
Sofie säger:

Ja det är jag ^^

2007-10-25 | 15:42:41
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback