It´s a tidig morgon...

Har inte orkat mig upp än ^^ ligger under täcket och myser. Börjar halv 9 så palla. Och så har vi bara 2 lektioner så jag tänkte att jag skulle dryga mig i några minuter till. Orka ha kläder på sig sen haha. I DAG SKA JAG TRÄFFA PAPPSEN!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Ni förstår inte lyckan!!!!!

I natt eller förut drömde jag om Danny Saucedo. Han kysste mig och allting hihi. Moral pratade, och så tyckte han att min tröja var snygg. Jag tror att han är helt underbar som kille i alla fall. Fast han kysste Stina också så jag vet inte om han skulle vara trogen kanske hihi. Nej nu ska jag platta håret och sätta upp det i en toffs eller knut.

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback