Jahadå

Sitter här och kollar på klockan. En dryg dag kommer det att bli tror jag, händer inte så mycket här i skogen. Eller mer än vad jag vet antar jag. Massa familjer där ute i skogen som man inte vet mycket om. Men, men.. Sånt som man inget vet om är det väl ingen ide att tala om.  Jag är arg för tillfället. Jag förstår inte varför vissa kan acceptera mig som den jag är. Jag får i alla fall inte intrycket av det. Men, men det är väl så. Men jag mår bara så jävla dåligt av det. Och jag kan inte förbli liten föralltid. FÖRSTÅ det! Jag är den jag är! Jag försöker ju acceptera er!

Fan va intressant. Kanske ska till Elle i kväll om jag kommer på ett sätt att komma upp till Hagfors på. För alla tar bussen. Så jag kanske ska ta bussen ja med. Men 24 kr :O näää jag vet inte. Om jag inte kommer hem på nått vis spelar väl ingen roll ändå.

Ena stunden ska man bara tänka på sig själv och i ena stunden är det jobbigt om man bara tänker på sig själv. Fan jag fattar inte. Jag är för smart för dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback