Jeans på flera månader...

image1216

I dag är det första gången på flera månader som jag har jeans på mig. Känns stelt och obehagligt. Tror att det gick bra på engelskan ändå ^^. Hela dan känns konstig tycker jag. Gå upp när jag vakna och sen åka hem i från skolan när jag precis har kommit dit. Så kändes det i alla fall. Onödig cykling typ :) Jag hatar min dialekt!!!
Började blöda näsblod i går när jag tvättade ansiktet med cliniqe tvål. Slog till mig själv för att jag blundade haha. Blödde som fan och en väldigt hård snyting fick jag mig också. I dag har jag en ilande känsla i näsan och ont i huvudet. Haha tänk om jag har fått mig en liten hjärnskakning. Jag har inga värktabletter heller.  Nej nej. Ni får gärna komma med förslag på låtar. Vill proppa mobilen med en massa färskingar :)

Ha en fortsatt trevlig dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback