Mina ögoooon!

Fuck va jag är trött kan jag säga er. Tryckte på snooz minst 3 ggr. Har idrott första timmen också, antagligen är det bara skönt när jag väl har kommit i gång. Men just nu känns ett idrotts pass som någon hemskt som fan. I dag har jag typ jävla mycket att göra. Måste städa hela lägenheten för det flyger runt damm här inne. Och så måste jag SOVA. Och se på reprisen av Andra avenyn och Dawson Screek såklart :) Missa juee Andra avenyn i går för att jag var på bio med Stina, weee saaw Hair spray. Blev glad av den filmen, den var himla moralisk måste jag tala om för er. Snygg, ful, fet, smal... Jaaa nej nu måste jag cykla till da school heeej dååå!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback