Morr morr

Sitter här på datan och är klar med det jag ska göra. Känner på mig att det kommer att bli en dryg dag. Får träffa mamsen och papsen i kväll i alla fall :) Stina sov hos mig i natt också, har alltid lika roligt med dig. En massa is bitar och en mängd av något annat gick ner i våra små magar. Kollade på Andra avenyn, FAN KIM ÄR BÖG! Eller så är han bara nyfiken på det. Vad vet jag. Har blivit ett program som jag bara MÅSTE följa. Jag är ruskigt sugen på en 10 kronern glass med en paj på macdonalds. Skulle inte sitta dumt nu inte. OLIVIA jag TÄNKER på dig hela tiden! Jag vill mysa med dig :) Nej nu kanske jag ska ta och göra nått vettigt inte för att jag har nått vettigt att göra. Men ÄNDÅ. Har teater sen också. Kul, kul...

Ha en braig dag !

Kommentarer
olivia säger:

saknar dej...

2007-10-10 | 13:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback