Och det blåser genom hallen...

image1165

Ja min måndag kväll har sett ut såhär då. Haha mjölk i vinglas och goda choklad kakor. Har kollat på Andra avenyn och nu kollar jag på nån ny serie. Har pratat en timme med Stina också :) En person som betyder med än livet. Ska snart sussilussa tror jag. Men borde se klart på detta på tven när jag redan har börjat se det. I morgon ska jag gå på Oliver Twist på Säffle opran. Får la se hur det blir :) Alltid kul att göra sånt som är gratis! Var inne förut och kollade på Friskis och Svettis. En termin kostar 890 kr och då har man tillträde till alla grejer. Det tycker jag är rätt bra pris. Stina får ta och flytta upp hit till Karlstad tycker jag haha vi skulle då bli fit som fan.

Nej nu ska jag duscha sov så sött!

Kommentarer
Stiinaaaa säger:

Vi kommer bli så vältränadee :P
Oliver Twix höhö

2007-10-03 | 09:39:21
Bloggadress: http://mandarinskal.blogg.se
Sofie säger:

Ja haha... Twix hela daaaan ^^

2007-10-03 | 11:48:41
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback