Om vi får tid

image1166image1167image1169

Har just kommit hem i från skolan. I dag har vi målat första timmen och sen på sista lektionen så gick vi till stan och gick i konstgallerior. Helt fantastiskt hur folk kan måla så himla bra. Och krukorna var skit fina :) Min lärare sålde också krukor i en affär. Hon är jätte duktig. Rätt coolt att ha lärare som är konstnärer. Japp i alla fall. För er som aldrig har varit i bakre delen av Karlstad city ska verkligen besöka den. Massa mysiga butiker. Köpte mig en disktrasa i en affär som Malin Westberg har designat. Kom på att den blåa fula disktrasan jag hade, var den som luktade äckligt i min kokvrå haha. Luktade verkligen as. Men nu luktar det fräscht :) Ska göra mat nu. Vette fan vad jag ska göra. Kanske bara makkisar och lite ost. Jo jag vet skit nyttigt. Sen ska jag ta bussen till orrholmen och sen åka till Säffle och kolla på Oliver Twist som sagt japp. Nej nog med mitt svammel. Hejs

Kommentarer
Stiinaaaa säger:

Vilken söt liten disktrasa :D

2007-10-03 | 09:40:30
Bloggadress: http://mandarinskal.blogg.se
Sofie säger:

Jaaaaa jag vet :D

2007-10-03 | 11:47:55
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback