Prada, godis, filmer...

Hej hej! Sitter och kollar på Anki & Pytte trean nu. Riktigt bra är det :) Är hemma i dag med...
I går kom mammas xD jultidningar. Mamma gör så varje år haha beställer till sig själv för billigt pris. Och så får jag en massa grejer. Fick tex 3 filmer, 2 biobiljetter, spion set, scrapbooking, och 10 kilo godis typ haha. Inte så nyttigt när jag ska börja banta hihi. Får väl ge bort i välgörenhet till folk eller nått sånt. Med biobiljetterna SKA jag se Hair Spray hihi. Ja och så har jag gått och klämt på mammas prada väska lite i dag. Och fantiserat om hur den skulle se ut på min arm en dag i stan ^^. Ska nog låna den tror jag... Nu ska jag kolla på Peter Pan.

image1205

Kommentarer
stina säger:

Jag är alltid i behöv för välgörenhet^^

2007-10-18 | 17:42:26
Sofie säger:

I bet you are ^^

2007-10-18 | 18:44:20
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback