Resident Evil

image1178



Jaha så var denna söndag förbi. Har varit på Ikea med mam och pap och gått ikring och kollat bara. Köpte två nya kuddöverdrag. Gillade inte de som jag köpte förra gången så mycket. Köpte sånna där billiga fina enna. Fick mig även en kottlettrad med pommes och dricka. Sen så gick vi vidare till bergviksköpcenter. Där hitta jag inget intressant förutom en klänning på Lindex men jag slog inte till. Köpte i stället ett par platta skor på skopunkten. Lite kallt nu kanske men det orkar jag inte bry mig om. Köpte toalettpapper och tvättmedel också xD Ska börja tvätta själv nu, kommer ta timmer haha. Var och kollade på Resident Evil. Skit bra film om jag får säga skit. Power när det är en tjej som är huvudrollen. Vill bara se meeer. Hoppas nu verkligen att det kommer en uppföljare till denna rulle. Nej nu ska jag sova. Sov så sött :)

image1183

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback