Styrsö

image1225
image1226
image1227
image1228
image1229
image1230
image1231
image1232
image1233

Är hemkommen i från Göteborg för nån timma sen. Har haft skit kul :) Så här vare, i fredags så stannade vi kvar i stan efter jag har kommit ifrån tåget. Vi satt på ett cafe i 3 h haha och töla lite sen så gick vi på fest i vasa. I värsta rikemans lägenheten haha. Vi fick komma in om vi lova att vi inte tog någonting haha. Kändes som att gå in i ett museum eller nått. Tavlor som var as fula haha. En massa brats överallt = usch haha. Och tjejer som sa "den vred om" och "Är du dooom i huvve" hahaha typ. Men det är kul att uppleva nytt och träffa nya människor haha. För den som inte vet är Styrsö en ö utanför Göteborg. Man måste åka båt för att komma dit. En riktig upplevelse om man frågar mig haha. Och deras kör sakta skyltar är mycket finare än våra juu :)
Shoppade såklart lite också. Måste bara avbryta lite. VEROMODA finns inte i Göteborg längre utan det heter Rut mfl. Konstigt tycker jag och jag vet inte om jag tycker om det haha. Men i alla fall köpte en fiskskål ^^ mycket billigare i Nordstan än i karlstad. En vinterjacka, halsduk, mössa, trosor (som är för små), rosch (stavning) och ett linne. Rätt mycket, men skulle ha velat hittat en tröja eller nått men jag har inget skit stor behov av det just nu. Nej nu ska jag sova för jag är as trött. SOVSÖTT!  

Kommentarer
Joline säger:

Låter härligt :)

2007-10-30 | 16:03:36
Bloggadress: http://rangelben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback