Tralalala

image1194

I dag har jag gått på stan med Sarah och pappa. Fick mig ett par skor för 100 kr för att pappa betala resten :). Och en tröja fick jag mig på H&M också för att jag hade kupong där. Härligt med nytt :) Fy fan för att överkonsumera asså. Men jag erkänner jag har problem. Men börjar bli sur på affärer som inte har kravmärkt mjölk och jag ler som en sol när jag ser att människor i kassan köper kravmärkt kaffe :). Så lite försöker jag att vara hälsosam. I morgon tror jag att jag Keri och Jenny ska träna på friskis. Men bara kanske. Bara om Keri har bokat tid så. Skulle vara mycket skönt. Har bestämt mig för att kunna känna mig bekväm med jeans igen. Så nu blir det inget godis ALLS! Tråkigt ja vet :(

ÄLSKAR LARS WINNERBÄCK!!!

Kommentarer
Stina säger:

Om du inte ska vara hurtig kan vi leka då?

2007-10-15 | 21:49:44
Sofie säger:

Ja det kan vi för jag är sjuk!

2007-10-16 | 09:51:22
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback