What ska man ha på sig?

Jaha sitter här vid mam och paps dator och sitter och funderar på vad jag ska ha på mig på dopet och i kväll. Får nog bli lika klädsel förutom att jag byter ett linne eller nått på kvällen typ. Ser fram emot byn som aldrig förr. Även fast det inte brukar vara så kul. Men det känns som att det kommer att bli kul nu. HOPPAS HOPPAS! hihi. Kassa bloggare det är som ligger på mest aktiva bloggare just nu. Ja enligt mitt tycke i alla fall. Det finns ju så otroligt mycket bättre bloggare än de där. Förvirrad! Jepp. Nej nu ska jag leta vidare efter mina favvo bloggar. Inte lätt att hitta, på min dator har jag alla favoriter på favoriter ^^ Ha en helskön dag/helg :)

image1172

Detta är kusin Ida som ska döpas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback