A long time ago

image1146image1147

Gör dagen i bilder tänkte jag ^^ Var så himla länge sen jag laddade upp en tagen bild här så jag kände att det var dags nu. I dag har jag klippt lugg haha, börjar vänja mig nu. Hon frisören sa att jag skulle äta b-vitamin och använda inpackningar så ja köpte mig en i från fructis den kostade typ 45 kr. Sen så köpte jag mig en helt underbart söt kjol på Åhlens för 249 kr. Köpte också svarta fräscha tights. Och så köpte jag en halsduk i från mique, det är typ i från design house i Stockholm, den kostade 395 kr. Sen så köpte jag också två stora tröjor på rödakorset för 30 kr st. De är i tvätten nu så jag visar dem i morgon. Riktiga fynd :D Skit snygga är de.
Köpte även present till min syster. I morgon ska jag till mormor på kalas. Sen blir det plugg plugg plugg hela helgen. Jepp så äre. Ha re braigt!

Kommentarer
Emma säger:

Luggen blev ju as bra:D:D

2007-09-29 | 14:27:47
Stiinaaaa säger:

Mycket fint med lugg Sofiee :D Det klär det perfa

2007-09-29 | 15:06:50
Bloggadress: http://mandarinskal.blogg.se
Sofie säger:

Tacksen ^^

2007-09-29 | 17:43:04
Bloggadress: http://retrosofieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback