Drömmer om att inte vara mänsklig

Jaha så sitter man här och grubblar. Blev lite arg på mig själv förut, har nämligen fått mens. Och jag känner ingen lust att gå och shoppa tamponger. Det vill inte jag lägga mina pengar på :( haha. I dag har det varit en så otroligt dryg dag. Och hela dagen känns som deja vu, otäcka saker det där ^^. Har haft teater data svenska och matte. Teatern var faktiskt rätt kul idag. Eller vissa var roliga men jag är himla sugig på att spela teater haha. Det har jag nog efter mina föräldrar mohaha. Ska ut och gå hade jag tänkt mig eller så sparar jag mig tills spring turen med Emma i kväll. Hon ville ha med mig så. Jag bangar inte på att träna mina lår. Och NÄSTA vecka då ska jag BANTA. Ska börja på spinning då också, bara 50 kr på friskis och svettis. Så det blir det. Börjar själv om ingen vill med mig. Nej nu ska jag kuta och köpa tampisar och creme fraiche. Ska göra värsta goa maten hade jag tänkt mig. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback