Efterlängtad fredag

Har inte direkt slitit hela veckan, har ju varit sjuk som skrivet. Men ändå är det så himla skönt med helg så att jag bara vill dansa och sjunga och le för det.

I dag har jag hängt på mcdonalds, vart i skolan, vart med farbror, syster, kim och bääbis. Och så har jag varit med mamma på stan. Hon kollade in nya brillor som var gööör snygga (: Sen så köpte jag såklart lite grejer. Köpte bland annat en present till Ica som jag har varit på tårt kalas hos i dag. Och så köpte jag mig en lila/röd tröja, plåtetui typ och två pack knästrumpor. Vill lägga upp bild men kanske gör det i måååårn. Hemma hos Ica fick jag träffa alla mina vänner. Joline lukta Jullebulle hihi :) Trevligt trevligt. Nu ska jag sova tror ja för mina ögon vill inge mer nu. PUSS


Kommentarer
Joline säger:

Hihi ^^

2007-09-16 | 18:56:22
Bloggadress: http://rangelben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback