Hej heeeeej!

Sitter och kollar på The voice nu. Jag är trött. Jag kollar på mobiltelefoner. Och har nog bestämt att det billigaste stället att beställa mobiltelefon är elgiganten. Fast det blir inte den snygga röda. Utan att det blir en svart orange walkman telefon. Har insett att det är bättre att välja praktiskt framför snyggt. I alla fall när det gäller mobiltelefoner. Plusset med den här telefonen är ju att man får 1 gig och högtalare på köpet. Och det tycker jag låter himla bra. Eftersom jag inte har nån stereo i lägenheten. Så det kan ju va bra att ha i lägenheten och lite överallt. Hoppas bara elgiganten har snabb leverans. Hatar att vänta och dööööö. Jaaaaaaaaaaaa och så är den olåst också och det är juuuue prima. I kväll är det parken. Har ett ställe att gå på innan. Men jag är trött och känner mig lite hängig. Och så är jag rädd för mig själv. Och så vill jag va hemma. Skulle va kul att träffa alla, min älskade STINA! Så jag vet inte. AAAAAAAAAAAH


image1141

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback