Ja så vare tisdag dååå

Jag tycker att dagarna går så fort, även fast jag inte gör så mycket. Känner att jag har as mycket att göra. En power point presentation nått himla grodperspektiv som jag förövrigt tycker är as trisst. Jag gillar mer design lektionerna. Bild och form hoppas jag verkligen blir bättre typ att vi får hålla på med en massa färger och så. Jag förstår ju att det kan va bra att kunna perspektiv, men inte så kul, fast det är ju från person till person. Måste börja läsa en bok som jag fick låna av stina i dag den heter "Räcker det om jag älskar dig" tror att den är bra och att Stina är bra på att välja ut bra Sofie böcker. Måste hitta en person att intervjua snaaart, ååååååååh. Träffade lilla Stina i stan i dag också LYCKA, vi gick och fikade på den nya fiket i stan. Jätte mysigt med en massa kuddar :) hihi. Fick åka hem till Emma och se på Idol i dag också :( Jävla sepe analog skit i helvete ska såklart krångla till det för mig. Så nu har inte jag nå tve även fast jag har köpt box och allting. Men antagligen så är den inte godkänd av det digitala nätet eller nått sånt så den ska tillbaka ögonaböjj. Mamma kommer ner på torsdag <3 och då ska hon, morfar och jag på Ikea och köpa min soffa :) Och lämna in boxen såklart och köpa ny box för det ska fanemejj funka. Nej nu ska jag duscha och sen ska ja kolla över bilder som ska vara med på min presentation och sen läsa lite. Ha re bra!

Kommentarer
Stina säger:

du kan få intervjuva miiiiig :D höhö

2007-09-05 | 15:09:00
Bloggadress: http://mandarinskal.blogg.se
meta säger:

den boken har jag läst! braaa!!

2007-09-05 | 15:20:05
Sofie säger:

Stina: Ja ^^ hihi.
Meta: Ja det hoppas ja :D

2007-09-05 | 15:30:10
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback