Mammmmma

I dag kommer lilla mamma upp :) Vi ska gå på stan ett tag och sen så åker vi och möter upp morfar på Ikea och så får jag min soffa hihi. Har sån jävla hemlängtan nu alltså aaaaaaaahh. Tuffi Zenta Pelle åååh. PAPPA!!! MAMMA!!! Ja ni förstår. Men ja schemat är soooft här i karlstad så det går ingen nöd på mig. Men tycker att jag har dåligt med kläder. Skulle behöva en svart stor stickad tröja och en skjorta som jag har sett på Indiska. Skulle inte vara helt fel med ett par ankelboots heller.  Men jag har så svårt för sånna skor, sitter alltid så fel typ. Men nu ska jag ta cykeln till skolan, eller ja om ett tag i alla fall. Börjar inte förens 20 över. Jag känner mig som en smurf i dag haha, alldeles blå är jag, jeans, linne, klänning, ring ja allt är blått. Nej skulle inte vara så dumt att sova hela dagen i dag. Känner mig lite små sjuk också fast det ska jag förtränga långt, långt bort. Hinner inte att missa någonting just nu.
Och alla mina vänner som skickade de där smsen i går, tack o tack men jag tror inte på dyligt ^^ men känns bra att veta att jag betyder nått för er hihi. Ha en bra dag !

Kommentarer
Stiinaaaa säger:

Jag saknar dig så <3

2007-09-06 | 18:06:35
Bloggadress: http://mandarinskal.blogg.se
Joline säger:

Saknar dig soffipropp! Kom hem snart :(

2007-09-06 | 18:21:25
Bloggadress: http://rangelben.blogg.se
Sofie säger:

SAKNAR ER ALLA

2007-09-06 | 21:45:31
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback