Marknad denna helg också...

Fast nu en mycket större sådan. Avnjöt en lyx langos och var lite bitter för att jag inte hade hittat nån plånbok. Men när jag och min syster gick i kring lite så hittade jag min perfectmatch ^^ hihi. En plånbok som man nästan kan ha som en liten clutch. Köpte också lite nagellack, det kan man aldrig få för mycket av. En massa papper i olika färger som kan vara bra att ha. En billig tändare, vet inte vad jag ska ha den till riktigt men priset var riktigt slående, kan ju alltid tända ljus med den hihi. Köpte servetter också för en 10a :) Jag är nöjd helt enkelt. I ett stånd sålde de precis lika väskor som de har på Eldopaden i karlstad, fast till halvapriset. Men jag undvek ett köp, och tänkte att jag redan har så mycket väskor. Nu ska jag sova, såååå sov så sött med er ^^

image1108



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback