Mys dag med mami...

Mötte upp mamma efter skolan och så gick vi och fikade på Royal, åt en liten bakelse ^^ Sen gick vi på stan en lite stund och jag köpte mig ett par ankelboots i från Vagabond och skjortan i från Indiska, ett pannband/halvturban och en halsduk de också i från Indiska. Jag gillar Indiska :) Sen efter det drog vi till Ikea och jag fick mig min soffa. Så himlans fin är den alltså. Köpte kuddar och en spegel också xD. Jaaaaaaaaaaaaaaa! Lite bilder bjuder ja på.

image1114
image1115image1116
image1117
image1118
image1119
image1120

Mycket intressanta bilder inte sant? höhö. Ja thats meeeee... Dålig kamera JA VET!!!
Skönt med bara 2 lektioner i morgon maaaaaaah, komma hem i morgon SKÖÖÖÖNT! Ooooooh YES

Kommentarer
Erica säger:

Gud va mysigt du har fått det i lägenheten :)

2007-09-08 | 20:30:14
Bloggadress: http://eriicapersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback