New haircut typ

Jaha nu är jag hemma i det vackra älskade Sunnemo där jag trivs bäst förtillfället ^^ För där har jag min mamma och mina underbara hundar och älskade katt. Hela kvällen har jag varit som en djur magnet, mina älskade djur :) Vill inte gå miste om deras tid på jorden. Det vill jag verkligen inte!

I morgon stannar jag hemma för att jag känner mig rätt dålig. Men på fredag går jag. Skönt att komma hem på en gång liksom. Min syster, Theo och min farbror kommer på besök också, ska bli trevligt att träffa dem hi. Vill klippa mig snart. Känner att jag behöver förnya mig med ett klipp. Helst skulle jag vilja färga håret rött/orange. Men jag tror att jag nöjer mig med att klippa kortare och skaffa lugg. Kanske så blir det rödare nångång framöver.

Ett hat emot Telia kommer nu: 

JAG HATAR ER SÅ ATT DET SPYR OM DET!!!! Kan de inte bara skicka mobilen på 2 dagar. Inte dröja flera veckor. 
Kom ett mail förut om att minnes kortet kommer på onsdag och telefonen kommer att dröja. VA FAN LIKSOM! Jag är ju i nöd nu liksom. 



image1125
 

Kommentarer
Joline säger:

I want you here with meeeee, GRÅT!

2007-09-13 | 19:39:03
Bloggadress: http://rangelben.blogg.se
Sofie säger:

And i want you here with meeee :`(

2007-09-13 | 19:52:56
Bloggadress: http://retrosofieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback