Night falls over kortedala

Okej vad har hänt i dag då? Jo jag har varit hemma hos mormor och ätit mat och tårta. Hon fyllde nämligen år. Firade min syster också för hon ska ha kalas på måndag och det känns lite onödigt att åka hem på måndag redan. Hon fick i alla fall en klänning och ett par tights av mig. Har gjort klart min intervju i dag, puuh haha. Nu är lilla Stina sjuk också. DUMMA DIG ^^. Säger som henne. Ska man eller ska man inte ladda hem Lasses nya? Jag säger såhär, att om jag laddar hem den nu så blir det nog himla jobbigt i fickan för Lasse så vi båda gör nog rätt i att köpa den i en vanlig hedlig affär. Fast jag är himla nyfiken på att höra låtarna.... maaaaaaaah! 
I morgon ska jag försöka att inte drömma en massa hemska drömmar som är byggd på min otroliga fantasi haha. Är trött på den där gubben som bor under lidsjön, på hans lilla hus där och på att bli jagad av honom. Sluta gubbe, sluta! Tänkte bjuda på en bild på 2 av mina älskade djur. Och så ja rå. Men kolla på djuren är ni snälla! ^^. De är så söta när de tränger sig ner i den lilla fotöljen med mig haha. Speciellt Tuffi som är så stor ^^.  


image1148

Godernatter 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback