Nötter överallt

Sitter och väntar på Andra avenyn. Sitter och håller mig runt magen. Har ap ont nu!!! Har varit på stan med Emma i dag. Jag var ju tvungen att köpa en present till Jenny, och hon kommer säkert inte vilja ha det jag har köpt men jaaa köpte det jag själv vill ha. Köpte också en present till pappa. Och så köpte jag tag två betala för en smycken på Indiska. Blev ett par örhängen och 3-pack armband. Fick inte byta minneskort på det där jävla Telia. Men jag köpte rätt kort i alla fall, så nu kan jag fylla mammas mobil med en massa musik :). Kände på min S500i också. Kändes himla mysig och härlig hihi. Skönt att man får ett minneskort med på köpet. Så jag inte behöver krångla nått mer med de där jävla korten. I morgon ska jag bara ta det lugnt och sooooooova länge. Har fått klipptid på fredag också :) KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback