Pärlor åt svin

Jaha då var helgen slut. Stannade hemma i dag så jag åker till Karlstad i morgon i stället med tidiga bussen. I helgen har jag bara varit inne, inte varit i parken som alla andra. Jag hade lite lust i fredas men efter, så kände jag att det var rätt skönt ändå. Så har bara softat hela helgen typ. I dag har jag varit moster hemma hos mormor. Och så har jag lekt med olli stin och angi. Trevligt att träffa them all. Har inget speciellt planerat för denna vecka bara på fredag för då ska jag gå på stan med mamma och så ska jag kanske på födelsedagskalas på rud ^^ Så under veckan ska jag försöka med powerwalk varje dag. Och längta efter min telefon. Och hitta presenter till pappa Sarah och Jenny. Fast det kanske jag väntar med tills på fredag. Men kolla kan jag ju alltid. Finns chansen att jag har fått urinvägsinfektion också. Har piss ont i magen och måste gå och kissa typ hela tiden. Fett jobbigt. Men hoppas verkligen inte det. Har verkligen skit ont känner jag nu. Vet inte varför jag skriver just nu. Har verkligen ingen lust att skriva. Har noll fantasii denna höst känner jag. Men får la se vad som händer under veckan. Måste ta tag i en bokrecention (STAVNING) Min svenska suger så jävla hårt också. Men om ni nu läser detta så får ni ha överseende med det. HEJ DÅ SUNNEMO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback