Rapsssoo

Jaha då var måndagen över som alla andra måndagar i hela mitt förgångna liv. Nu är det fler måndagar i framtiden jag ser fram emot. Eller se fram emot vet jag inte. Måndagar är alltid så tröttsamma. I dag har jag i alla fall varit i skolan och kollat på japansk tecknad film eller mangafilm som det också kallas. Va rätt bra och speciell haha. Sen så drog vi oss bort till Sannaskog och hade orientering. Ville bara lägga mig ner och dö ett tag där men hittade 7 av 10 kontroller med hjälp av Sara och Jenny. Så lite lättad var jag allt haha. Sen så cyklade jag till konsum i Haga och vuxen handlade kravmärkt mjölk, kostade bara 50 öre mer än vanlig mjölk så jag slog till. Sen så köpte jag en gurka som jag knaprar för fullt på. Och så köpte jag pyttipanna, var så hemskt sugen på potatis. Och i lägenheten har jag bara pasta av miljoner olika slag. Ska nog börja på Yoga på onsdag om jag har tur. Fick följa med Sara på det. Hoppas att lilla Stina vill med också. Nej nu ska jag avrunda med en gullig bild på mina vänner Olivia och Angelica.


image1131

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback