A feeling

image1940

Så här har jag kännt mig hela veckan HAHA som en dotter till en hårdrockare. Jag har så jäkla långt hår skulle kunna rocka skiten alltså haha. A visst jag har inte hår ner till rumpan men det är långt för att vara jag ^^.

Måste bara berätta hur lycklig jag är att jag bosatte mig här i Karlstad. Okej jag har haft upp och ner gångar. Och det var jobbigt i bland. Men så värt. Har träffat ny roliga och underbara människor, ska liksom till Köpenhamn snart :D. Och Karlstad är så vackert. Speciellt på kvällen. Jag bara älskar att kunna gå i stan varje dag och kunna ta en fika eller en lunch. Ja vad som helst. Denna vecka har varit speciellt bra faktiskt :D. Enda tabben med att bo här är väl att mina älsklingar där hemma inte är här. Men har älskade Emma i alla fall och Stina och jag får snart a big place. Då kan ni alla komma ner och sova ska ni se. Längtar tills i morgon så att jag kan få krama om Olivia och allihoppa men speciellt Olivia för att hon har fyllt år hihi. Hoppas på att Marcus kommer också så att man får sjunga lite Kunglig musik ^^. Nu ska jag sova tror jag. Ska bara ta en titt in på stureplan.

Glory days to come.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback