Alkisar är snälla, elr vissa ;)

Jag ska ta bussen hem som går 12:55 så jag borde göra iordning mig nu för jag har inte packat eller någonting. Men ja efter detta inlägg hoppar jag in i duschen. Men tänkte att jag skulle berätta en grej som hände mig i förrgår haha. Inget att berätta men det gjorde min dag haha. Var på väg till Emma, skulle bara gå in på Ica på Haga. Jag gick på bron och så kom det en vinglandes alkis på cykel. Eller jag vet inte om han var alkis men han var full i alla fall haha. Jag fick ta ur mina hörlurar för att höra vad han sa haha. Det lät någonting så här, åh vad du är vacker. Haha jag vet att det är patetiskt att ens ta åt sig av en alkis/full person men ofta någon säger så till mig då. Det var i alla fall en med motsatta könet liksom ^^. Fan jag behöver mera komplimanger. Och jag vill hellre vara vacker än snygg bara så ni vet ^^. GE MIG!

Ha en bra dag btw <3

Kommentarer
Anonym säger:

du är vacker dummer (A)

2008-04-07 | 17:19:15
Sofie säger:

Hihi tack ^^

2008-04-07 | 17:47:15
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback