Allt jag ville var att komma hem

Nu känner jag mig ännu sämre. Så himla ledsen också :(. Här går man och klär på sig, packar och anstränger sig och så kommer ingen jävla buss. Står där borta vid sundsta och kollar på live skylten, åh 5 minuter kvar, 4 min, 3 min, 2 min, 1 min, 0 min. Och så fortsätter minuterna att gå och jag blir helt frustrerad. Ingen jävla buss kommer. 

Känns riktigt jävla roligt att behöva vänta till 4 i morgon för att kunna åka hem. Om jag inte åker hem vid 8 på morgonen dock. Kan jag lika gärna gå till skolan, skit samma om jag har dret ont i magen. Då har jag dödat lite tid i alla fall. BAJS! 

Vill träffa Emma också :( Fan allt är piss nu! 

Köpenhamn rädda mig! 

Till helgen vill jag ha grillat med fetaostsallad! 

Skulle va mys med grillning någonstans i Sunnemo ocksåå...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback