Bought in K-stad

image2009
image2010

Drog ju dit med mamma och pappa och jag hade fått en väldigt stor slant av min farbror, men den behövde jag inte dra fram som tur var ^^. Fick mig en tumstock/linjal, vad heter sånna där? :S haha. Kan vara bra nu när vi håller på med friggebodarna i skolan, så jäkla mycket mätning hela tiden. Och när saker och ting är blommigt så blir det nog roligare ^^. Köpte också en foundation i från Maxfactor, mascara i från Isadora och en ny fräsch nagellack i från Mavala i färgen Graphic. Jag har en ny grej det där med nagellack, fan va jag älskar det ^^.

Sen när vi kom hem så åt vi grillat med fetaost sallad som jag beställt i förväg ;) och kollade på Talang. Jag gillade verkligen han killen som spelade piano, man kunde ju se att han njöt. Och så tänkte jag, tänk om Lars Winnerbäck hade uppträtt när han var typ 10 år. Undrar hur det hade låtit? ^^. Gud vad jag skulle ha tryckt grönt om jag satt i juryn ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback