Fyndat kjol

image1988image1989
image1990image1991

På våran 3 h håltimme så gick jag och Sara och käka på Sjökvistens och strosa lite i affärer. Inte så värst kul att gå i affärer när man inte får/kan shoppa men så gick jag in på myrornas och hitta värsta söta kjolen. Ska sy upp den som på bilden, annars är den ju inte söt ^^. Är halva priset på kjolar där nu också, så det blev 32 kr :) Tittade bara lite fort, skulle vara kul att leta upp fler fynd. Men denna är nog helt klart det bästa secondhandfyndet ever. Skulle lätt kunna vara en dyr kjol, fast jag har ingen shopping lycka alls :(. Tror tamefan att jag har pms. Kommer säkert få mens när vi har bad nästa vecka, inte bra alls. Eller så är ja på väg att bli sjuk, känner i halsen :( FAN. Sitter och halvt gråter till Anna Ternheims låtar så ont i huvudet har jag. Om jag vore pigg så skulle jag gå ut och springa med Emma, hämta min falukorv hos Stina, städa garderoben, damsuga, frosta ur frysen (haha), och plugga på idrottsprovet. Men i stället sitter jag här helt paralyserad och lyssnar på musik i min mp4. Ska nog lägga mig i en timme eller två, URK. 

Förlåt för allt klag, men jag är nog sjuk, FAN FAN FAN! 

 

Kommentarer
Stina säger:

Jättesöt kjol.. Gå och lägg dej för fan.. Höhö:P nej då.. hoppas du blir bättre lilla vännen :)

2008-04-16 | 17:39:47
Bloggadress: http://mandarinskal.blogg.se
Sofie säger:

Tack ;) Jag ska, mår verkligen skit!

2008-04-16 | 17:46:03
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback