Godnight

Sitter här och borde verkligen ha somnat för länge sen. Tog mig en tur till Emma förut, för att sola men i stället hamnade vi framför teven och åt morötter. Varför känner jag mig så himla onyttigt även fast jag bara äter morötter? Nej fan förra året vid den här tiden vägde jag 5 kilo mindre. FAN! Jag mår så jävla dåligt för det. Kan fan inte hjälpa att jag älskar att äta. Jävligt rolig sysselsättning ^^. Nej cykla som fan och till hösten blir det Friskis.

Jag saknar dig!

Fan va roligt på torsdag åker vi, totally sick asså ;) Då ska jag glida i mina brillor även fast jag väger för mycket :P

I morgon blir det tidigt för då är det nationellaprov i engelska, YEY! :(

Sov sött <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback