I will give you all

Måste börja städa snart, är skit äckligt och kläder överallt. Måste börja packa också :D I morgon blir det att soooova och sen träffa Keri och Sara och handla lite inför Köpenhamn på torsdag och sen så ska vi äta tårta hemma hos Keri på kvällen. Blir alltså ingen utgång. Går kanske på majbrasan på marieberg.

Det går verkligen inte att gå förbi utan uteserveringarna utan att vilja sätta sig där och mysa. Så jag och Sara passade på efter att vi hade kämpat med våra friggebodar hela dagen. Eller ja, om man bortser i från två nationella prov i engelska då. Jag tror stort om min friggebod alltså ;) Jag är så jäkla bäst, haha nej då.

Nej nu ska jag äta lite och sen sätta igång, inte lika kul när man inte kan spela hög musik dock :( Jävla dvd!

PUUUUUSS

image2021

Jag blev jäkligt sugen på den här skon när jag testade den, så mycket finare i verkligheten, åh skulle vara en perfekt vardagsko. Men lite för dyr. Hoppas jag hittar en lookalike i Köpenhamn + att jag hittar bruna pumps. Åh jag vill ha så mycket ^^. Kommer säkert inte kunna köpa så mycket dock.

Kommentarer
Keri säger:

Ring mej din fuling! Asså jag vet inte vad jag ska packa...

2008-04-29 | 18:08:49
Bloggadress: http://polkaglass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback