Inspiration nr 1

image1921image1923
image1924image1925
image1926image1927
(Bilder i från Facehunter)

Första bilden -  Jag älskar konceptet att ha klänning och kavaj tillsammans. Och klänningen påminner mig om en klänning som pimpinette har, riktigt snygg är den i alla fall.
Andra bilden - Älskar när man lägger till någonting rött till outfitten. Och hennes hår vill jag ha ^^.
Tredje bilden -  En helt galen klädsel som inte vem som helst sätter på sig. Men riktigt härligt at ha olika färger på strumpbyxorna.
Fjärde bilden - Gillar när det är stort upptill och smalare nertill för det skapar en snygg siluett.
Femte bilden - Gillar hela klädseln, kavajen, klänningen, smyckena, håret ja ALLT :).
Sjätte bilden - Jackan skulle jag inte säga nej till. Skorna är det inget fel på heller.


Jag har tråkigt ^^


Kommentarer
Lina säger:

Åh vilka snygga bilder! Gillar deras stilar.

Spana gärna in min blogg. Trevlig helg!
//Lina

2008-04-04 | 15:13:10
Bloggadress: http://lastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback