Inte intressant

Har lot to do this weekend and i feel a little stressed. Jag kunde ha sovit till 11 men i stället vaknar jag 8, typ. Har just ätit frulle  och nu ska jag lägga mig och plugga på idrottsprovet. Sen ska jag göra i ordning mig och traska till Ica och sedan till hydro och posta ett paket. Fast det känns lite onödigt att posta på en fredag så gör nog det till måndagen i stället. Jag vet inte vad det är med mig dessa tider. I bland är jag hyper och verkligen på G och typ allt jag tänker på är att ha roligt. Men sen en vecka efter kan jag vara helt nere och inte vilja göra någonting. Men nästa vecka ska jag vara lite halvt på G så där. Och veckan efter det drar Sara Keri och jag till KÖPENHAMN. Då ska jag verkligen vara på G, en sån där rolig Sofie ska jag vara då haha. Shoppa i massor, har inte shoppat seriöst på 2 månader :( haha.  Nej nu blir det plugg, och är det någonting jag hatar mest så är det väl ändå att plugga. USCH!

Ha en bra dag!

image1993

My dark hair <3 Saknar att vara smal också!

Kommentarer
Kotteby säger:

Sverige har förändrats!!
Posta paket på Hydro.

2008-04-18 | 09:36:10
Bloggadress: http://kotteby.blogg.se
Sofie säger:

Kotteby:
Japp det har den verkligen...

2008-04-18 | 10:52:50
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback