It can´t be that baaaaaaaaaad

If it´s make you happy..  tralala.... ^^

Ja nu ska jag sova snart. Sötis Stina ligger redan och sover typ hihi. I dag har vi varit på Ikea och inte köpt någonting men det var kul att kolla på grejer ändå. Sen så tog vi cykeln i från stan och gick hem. Sen gick vi hem och var nyttiga. Asså gud jag är inne i värsta perioden nu. Orkar inte vara med på kort. Känner mig ful och fet. Har inga kläder. Ja ni förstår. Allt kan bero på att jag har mens period nu typ ^^. Mår jätte illa nu och känner att jag kommer att få en hemsk mensvärk denna gång, trevligt att veta va? haha. Men jag brukar nästan alltid få lite huvudvärk och må illa sen får jag en sån jäkla magvärk så att jag nästan vill spy. Men skit samma. Jag får la genom lida denna period och hoppas på att den är borta nästa vecka på torsdag. Japp nej nu ska jag sova.

Och nu är det verkligen slut på onyttigheter. Nu blir det morot och russin för hela slanten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback