Jag vet inte

Lite musik tips ;)

1. Kalles klätterträd
2. Jag är en vampyr ^^ vet inte om den heter så :S
3. M.I.A den där låten där de skjuter ^^ haha
4. Och den där när man får en påse över huvudet ^^.

Jag sitter fortfarande kvar här i Emmas lägenhet. Emma har lovat att följa mig hem när hon har tvättat klart :). Blir lite sent men jag behöver inte gå upp förens 12 i morgon så. GÖTT. Har stoppat karlsson i väskan nu, så jag hoppas på att dvdn vill läsa den. Fuck hard om dvden har lagt av. Okej, jag vill träffa er girlsen på lördag. Men palla byn?! Småglin överallt och tråkig shlagermusik. Vart är alla killarna över 20 liksom? De fanns ju där förra året. Eller? Jag skulle vilja ha en redig massage. GE MIG. Känns som att kroppen rasar i hop. När jag tänker på saker och ting, så vill jag bara börja gråta. Fan vad jag inte orkar. Nej nu ska jag skynda på Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback