Kör en liten dagens också ^^

image2011image2012

Fan typ det vanliga.

Mammas tunika
Jacka i från H&M
Halsduk gåva
Smycken det vanliga
Väska wedins (helst skulle jag ha velat skriva miu miu eller Hermes ^^)

Mitt ansiktsutryck är ju så snyggt ;)

Gillar mammas tunika :D

Jag vill åka till Köpenhamn och shoppa NU!

Testade föresten ett par skit snygga solbrillor på Team sportia som kostade 149 kronor. Ska försöka hitta bild på dem. De skulle jag velat ha haft, men det känns jobbigt att köpa innan Köpenhamn. Fan va jag ska shoppa alltså, ooooh hihi.

Kommentarer
mulin säger:

Jag vet, jag med. Lars är sjukt bra..! (:

2008-04-26 | 11:44:38
Bloggadress: http://apoetry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback