Makaroner i gryta

Sitter med hårfärg i håret och äter makaroner direkt ur grytan, himlans härligt är det. Kethup har jag på också ^^. Nu är jag möööörk möööörk mööörk. Nu kan jag säga att jag är halv italienare igen hihi. Tog mig till Ica förut och det var ju helt underbart härligt varmt ute. Men problemet är att jag inte har några solglasögon. Igentligen är det rätt drygt att vänta på att få gå till skolan. Men denna dag var det skönt. Har blivit mycket piggare fast inte speciellt mycket klokare om man säger så. Svårast har jag att lära mig kroppens ben på latin, är ju t.o.m svårt att lära sig på svenska, men jag kanske inte behöver nått MVG det är ju trots allt idrott. Fast djupt inom mig vill jag vara bäst på idrott, vara bättre än alla andra på fotboll och kunna stå på händerna. Men jag är raka motsatsen ^^. Längtar till sommaren så att jag kan cykla vart jag än ska, då känner jag mig duktig.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback