Mp4

image1987

Ja denna lilla rosa grej är det jag har köpt på ebay :) Väntar febrilt på mina hörlurar. Pelle är söt, just nu önskar jag att han låg här brevid mig :(. Jag tycker synd om hans öra också.

Jag vet inte vad det är med mig men är dödligt trött. Går ikring som en zombi och inte känner jag mig trevlig, ont i ryggen har jag också. Klagig som in i helvete. Har sånna jävla långa håltimmar så jag dör. Har mycket att tänka på och ja... jag vill bara lägga mig och sova i 100 år. Inte gå till skolan inte göra någonting alls. Men jag har lovat mig själv att jag ska gå hela veckan nu, för annars missar jag nationella och idrottsprovet, yey mycket att missa ^^. Men urk va jobbigt att ta igen det sen. Jag skulle verkligen behöva att ta ett piller och sova ut, är SÅ GRYMT JÄVLA TRÖTT. Jag har aldrig kännt mig så här :(.  

SPYR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback