Nyklippt :D

Hej! Hur är det med er alla? Men mig är det sådär, Är TRÖTT! Har blivit klippt av min vän Emma och hon är duktigare än någon annan ^^. Känns sådär gött när man kan dra fingrarna genom håret. Och så har vi ätit fiskpinnar och pasta hihi. Nu ska jag skriva klart svenskan, sen diska och sen packa lite kläder för jag åker hem till Sunnemo i morgon. Men jag åker tillbaka till Karlstad på fredag igen, eller lördag, är inte helt säker. Är i alla fall lediga på fredag :D. Ska festa på lördag ;) roligt. Ja sen är det bara 21 dagar kvar till Köpenhamn :D, that means shopping foooor me. Är riktigt jäkla sugen. Min rosa grej i från utlandet har inte kommit än. Och det skulle bara ta 14 dagar och nu är det 15 dagar sen. Men fick ett mail i från företaget och de ville att jag skulle lämna feedback så jag skrev att jag skulle älska att lämna feedback men jag har inte fått den än, och att jag hoppas att den kommer i morgon, ah fast på engelska då. Så jag hoppas, annars får de fan skicka en ny. Nej nu ska jag sätta fart på svenskan. PUSS

image1972

Skönt med nyklippta toppar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback